Glader!

1/5, Bytte dock dagens pass mot morgondagens så det blev en halvtimmes löpning idag. Onsdag och torsdag väntar 60 minuters pass innan det blir en dags vila på fredag. Lördag och söndag kör jag 80 minuter. Längtar som en dåre tills söndag efter träningspasset, då har jag 2 dagars vila. Det behövs. Mina ben är forfarande tunga efter helgen. Jag gissar att de är så de ska vara när man inte tränat ordentligt på mer än ett halvår och kör igång med ganska många och långa pass bara sådär. 

Anyway, annars mår jag bra. Känner mig glad och på bra humör så det är ju positivt. Dock kan ju humöret ändras ganska snabbt men jag hoppas att det håller i sig. Vet inte riktigt vad det beror på, kanske är det att vi faktiskt går mot ljusare tider, att jag ska åka hem om bara 4 veckor och 3 dagar, att mamma och pappa kommer ner hit, eller så är det bara så att jag är glad just nu, bara för att. 




Skulle göra mycket för att vara tillbaka i solen och bli lite brun igen!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0