Johanna 1 - Vädret 0

Kände inte alls för att springa idag, men någon lyckades hjälpa mig å få iväg mig ut i alla fall. När jag kom ut började det regna lite lätt, jag visste redan innan att det blåste rejält mycket. 

Efter bara några meter började det regna mer, och mer och mer. Efter 3 km var jag genomblöt och var hemma och lämnade ipoden så den inte skulle bli förstörd. Ut igen, knappt 2 km till med regn, 5 km i motvind och fick springa dryga sista milen utan musik. Det kan man tala om njutarpass. Eller? 

Jaja. Nu är jag nysprungen och nyduschad och har plats för lite tårta i magen. Idag ska vi som sagt fira Ulrika så nu måste jag göra mig ordning lite för runt 15-tiden serveras det tårta!

Allting gott!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0