Ny dag, ny vecka, nya träningstimmar.

Idag är det måndag med fint väder. Solen skiner igenom och det är ganska molnfritt och nästan ingen blåst. Skönt. Imorse när vi vaknade var det minusgrader ute. När jag skulle åka iväg och handla för veckan fick jag skrapa rutan vilket är bland de värsta jag vet. Framför allt eftersom jag är ganska kort och måste hänga mig över bilen för att nå överallt.. jaja, grannarna fick sig väl ett gott skratt sådär på morgonkvisten i alla fall.

Just nu sitter jag i soffan, om en halvtimme ska jag hämta Lucas för lite lunch. Ikväll ska jag på språkkurs, Jesper på fotboll och Lucas ska simma. Det betyder att det blir mat för mig och Jesper lite tidigare. 

Denna vecka har jag som jag skrev igår 5 träningspass framför mig. Är så himla glad att jag inte ska springa idag, mina ben är fortfarande lite sega efter förra veckans och framför allt helgens träningar. Dock är det väldigt skönt att ha kommit igång med träningen igen. Kanske ska jag orka mig ta igenom dem där 2 milen i alphen om knappt 7 veckor...kanske. 

Å JUSTJA! Mamma och pappa bokade resa net hit igår mellan 4 april - 10 april. Dem åker på pappas födelsedag, måste hitta på nånting skoj till honom i present. Kanske middag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, middag på en riktigt dyr resturang, tackar man inte nej till. Hejs

2012-01-19 @ 20:17:28
Postat av: Johanna

haha, jag kan bjuda på middag, sen om det blir på en dyr restaurang, det visar sig :)

2012-01-19 @ 22:16:01
URL: http://johannamikkela.blogg.se/

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0