Nytt år, nya tag.

Sedan jag skrev sist och nu har jag hunnit vara i Sverige där jag har firat jul och nyår och träffat släkt och vänner. Min vistelse i Sverige var lugn och även fast jag missade att träffa personer som ja hade velat krama om så hade jag det allt som allt väldigt bra. 

Igår kom jag tillbaka hit till mitt andra hem. Jag kom till ett tomt hus, barnen som hos Oma och Vincent + Ulrika var ute och åt. Dock var det ganska skönt, var rätt så trött efter en dags resande och en natt innan som inte innehöll särskilt mycket sömn med anledning av Junior-VM finalen som spelades i ishockey. Vilken match, jag var nervös enda tills han satte målet. 

Idag sov jag länge, har pratat med Vincent och Ulrika, sagt hej till barnen, tittat skidor och tränat. Just nu sitter jag och tittar på damernas lopp i skidor. Ser bra ut för Kalla som går med Kowalzcyk och Björgen. 

Om 6 veckor åker jag nog hem igen, då är det sportlov här och jag tror familjen ska iväg och åka skidor. Vet dock inte om jag blir hemma hela veckan, det visar sig. Om 8 veckor ska jag springa 20 km i Alphen, därför tänker jag lägga mig i hårdträning nu. Med start idag. 

För övrigt har jag nyårslöfte tillsammans med mamma och pappa, inge godis.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0