Småseg

Vaknade vid 11-tiden idag, låg kvar lite längre i sängen för att vakna till ordentligt innan jag gick ner för att äta frukost. Känner dock att jag skulle kunna sova några timmar till, men de ska jag inte göra!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Natalia ska svara på mitt sms om vi ska åka till Alphen ikväll. Annars blir jag hemma och tittar på finalen av the voice of holland med familjen. 

Imorgon ska vi fira Ulrika som fyllde år i tisdags. Har fixat en liten present till henne, vad det är får ni veta sen! 

Känner mig lite småseg och trött i hela kroppen faktiskt. Skönt med en dags vila idag. Imorgon och på söndag väntar 80 minuterspass! Kankse ska ta mig ut på en promenad medans det är uppehåll. Idag är det verkligen riktigt holländskt omväxlande väder.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0