Soffhäng

Ligger i soffan med Leo bredvid mig som kurrar så sött. Tänk att en katt kan göra så mycket, bara genom att vara där, man känner sig liksom inte lika ensam på nå vis. Eller, man och man, jag gör inte det i alla fall. Vet ju inte hur det är för er andra.. 

Lyssnar på tillfället på band of horses och ligger och tänker, funderar och tänker lite till. På vad vet jag inte, tankarna snurrar mellan allt från orientering, till paris, till släkt och vänner. 

Har haft 3 dagar med huvudvärk nu, vet inte varför men igår när jag kom hem från min holländskakurs hade jag satans ont. Har provat med sömn, tabletter och vatten men inget verkar ta död på min huvudvärk. Testar med ett löppass senare ikväll för att se om det är rätta medicinen. 60 minuterspass planerat idag. 




Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0