Somliga borde inte få ha husdjur

Idag när jag var ute och sprang möte jag en äldre farbror med två hundar. När han såg mig på håll satt han fast en av dem i koppel. Den andra fick fortfarande vara lös. 

När jag kom lite närmare sprang den okopplade hunden mot mig och skällde, inget mer hände. Hunden i koppel skällde också och drog emot mig. Farbrorn, som också hade en krycka slog till hunden i koppel rakt över revbenen med kryckan. Det var inte bara en liten putt, det var ett riktigt hårt slag och jag hörde hur den stackars hunden ylade till. Äckliga människa. 

Annars kändes löppasset bra, 80 minuter blev det idag. 
Slänger upp en bild på min kisse Conrad. 



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0