Söndag, igen

En söndag som har innehållt allt från städning till skidorientering till ingenting. Skön söndag. Orkade faktiskt inte promenera idag så då gjort jag inte det heller.

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp nästa veckas träning. Egentligen skulle jag haft en vecka med ganska mycket vila, men nu när jag inte har tränat riktigt som planerat vet jag inte hur jag ska göra. Jag vill vänta lite med att springa innan jag testar knät igen så jag kanske går ut och går tisdag och onsdag (barnen lediga imorn så då blir det inte så mycket ensamtid förrän på kvällen) och springer på fredagen för att testa om knät håller....ja, de blir nog bra. Skulle egentligen kört ett två timmars pass på söndagen men känns lite tufft att göra det även om knät håller på fredagen, vill inte fresta på det för mycket. 

Lördag nästa vecka ska jag i alla fall åka till Haag för att träffa en annan au pair som precis har flyttat dit som kommer ifrån Umeå, det ska bli trevligt. Planen är att vi ska gå ut och även träffa nå andra kompisar till henne!

Familjen har åkt iväg för att träffa några kompisar men jag kände inte för att åka med, dem skulle åka till havet och promenera men enligt mig är inte vädret det rätta för det så jag stannade hemma. 

Färdig med pusslet förresten, bild kommer senare, det var verkligen INTE lätt...

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0