Tankar blir till ord.

Kan inte riktigt sätta fingret på hur jag jag känner just nu.
Jag är arg, ledsen, besviken, frustrerad. 

Idag är en dag när jag har tänkt mycket, på allt. På världen, på orättvisor, på allt man kan tänka sig att tänka på en dag när man känner att världen bara är ett skämt. Vad är meningen egentligen? Varför ska vi människor fylla våra dagar med skratt och glädje när allt man får tillbaka är en käftsmäll...? 

Vad är meningen med allt när världen vi lever i behandlar om som skit och inte bryr sig ett enda j ä v l a dugg om våra känslor. Varför ska vi behandla världen med omsorg, när det enda den gör är att vara ett pain in the ass. 

Låt oss spränga hela skiten i luften innan den gör mer skada än vad den redan gjort. 

Frustrerande, negativ, hårt, fult, säg vad ni vill.
Det är så jag känner just precis nu.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0