Tiden svischar förbi!

Jag förstår inte vad det är men just nu känns det som tiden går fortare än normalt, det är redan lördagkväll. Veckan gick jättefort och så har också helgen gjort hittills.

Idag var jag ute och gick 80 minuter och hade inte alls ont i knät. Imorgon ska jag också ta en långpromenad. Idag har vi firat Vincent, och han blev glad för vätskebältet han fick av mig. Ätit smaskig mat har vi också gjort och bara suttit och pratat om allt och inget. Jag och Lucas har lekt och busat och det har varit en allmänt trevlig dag. 

På måndag har barnen studiedag och jag tror vi ska åka iväg och bowla eller nåt annat skoj då jag och barnen.

Nästa helg tar jag mig nog till Haag för att träffa en annan au pair, Ronja. Jag kunde också sova kvar där så behöver inte tänka på att ta sista tåget/bussen hem eftersom dem går ganska tidigt.Det är de som är problemet för mig att åka iväg eftersom jag ofta är beroende av sovplats och om det inte går måste jag fixa hotell eller liknande och det blir ganska dyrt. Så om det planeras att gå ut är det inte så roligt att säga hejdå redan vid elva tiden för att sista bussen går vid den tiden.. Men, jag ser fram emot det! :) 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0