Today

Idag ägnas dagen åt avslutningen av Tour De Ski och efter det kör jag på ett timmes träningspass.

Fixade till en träningsplanering fram till det är dags för 20-kilometer! Även om jag inte kommer vara i världens toppform, så kommer jag åtminstonne vara i någorlunda bättre shape än vad jag är nu :) Har inga speciella mål med loppet, men det känns bra att ha nånting att träna för.

Efter loppet i Alphen tränar jag för O-ringen. Tänkte dock anmäla mig så sent som möjligt när jag vet var jag håller hus i sommar! Är jag hemma i Sverige och utan jobb så blir det nog D21-klassen på O-ringen. Inge långklass, inge kortklass, bara vanliga D-21. Det visar sig när jag anmäler mig.

Nu taggar vi Tour De Ski! Go Hellner!

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0