Veckoslut.

Då kan man lägga ytterligare än "jobbvecka" till handlingarna. Det är torsdag kväll och jag sitter nu på mitt rum och njuter av tystnaden, det enda som hörs är lite musik som spelas. Det har varit en ganska härjig dag här må jag säga. 

Anyway, börjar komma igång med träningen, efter lördag och söndag har jag sprungit 6 pass på 8 dagar. Börjar även känna harmoni när jag springer, vilket jag inte känt på länge. Skönt. 

FÖRUTOM! Mina fötter, det spelar ingen roll vad jag använder för skor, sulor eller hur mycket skavsårsplåster jag preparerar med. Överallt uppstår blåsor eller förhårdnader. Vad kan man göra för att slippa detta? Om jag kunde, hade jag kapat av mina fötter. 

Puss.

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0