Det börjar lida mot sitt slut

Har äntgligen tagit tag med packnigen. Sista kläderna som ska packas ner befinner sig i torktumlaren just nu och när dem är nerpackade är jag i stort sett klar. Lite småsaker som ska packas ner bara :) 
 
För varje sak jag packar ner blir det tommare och tommare på mitt rum. Det känns att snart åker jag hem - för gott. Tänk, jag har varit här 10 månader och 9 dagar idag. Det har gått så himla fort, speciellt sista tiden, jag förstår inte var tiden har tagit vägen riktigt. 

Igår kväll när jag satt och fixade "avskeds-presenter" till barnen (vilket jag för övrigt tror kommer bli riktigt bra), blev jag ganska sentimental och började tänka tillbaka på allt vi gjort tillsammans det här året. Jag har insett att jag kommer att sakna dem mer än vad jag nog hade trott när jag först kom hit. 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0