Polis

Avklarat mitt första besök på en polisstation idag. Det gick bra, nu är det bara att hoppas att min plånbok kommer fram. Imorgon ska jag ta mig till kommunhuset och se om någon snäll själ kan ha lämnat in den där. 

För övrigt kan jag inte klaga. På fredag kommer bästa vän hit och spenderar helgen med mig! Hon är bara helt bäst. Åker hit och tröstar mig för att jag blivit av med plånboken och har haft en "creepy dad" efter mig. Det sistanämnda är förhopnningsvis löst.

Snart åker jag hem, 17 dagar tills jag åker till idre och sen efter den veckan är det bara en vecka kvar. Nu väntar jag bara napp på något sommarjobb, det sista jag sökte var på SIBA i Halmstad. 

Ge mig fredag nu. 



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0