Kreativitet.

Suttit och skrivet en text om mina tävlingar här i Holland som ska vara med på ett utskick till klubbens medlemmar. Det är faktiskt roligt att skriva, man måste tänka till och vara lite kreativ. Det gillar jag! 

Jag minns att Johan (min mentor på gymnasiet) frågade mig i typ tvåan eller så, vad jag tyckte att jag hade för lite av. Mitt svar var kreativitet. Jag har nog aldrig känt att jag har varit kreativ på något sätt förut. Ju fler år som går känner jag dock att jag får mer och mer av den varan. Det gillar jag. Jag låter gammal. Shit 21. 

Anyways. Skulle åkt till Haag idag, men känner mig inte helt frisk och kry. Kanske åker imorn om jag känner mig piggare. Vi får se. Huvudvärk, halsont och tryck över bröstet. Känns som en förkylning väntar. Hoppas inte. 

På torsdag åker jag hem och gör en snabbvisit i Sverige och ställer upp lite för min bästa vän. Det ska bli skönt att se henne igen och jag tänker krama henne hårt. 





Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0