Skiddag!

En dag fylld med skidor, me like! Damernas Skiathlon och herrarnas sprint i skidskytte är redan avklarade. Nu väntar Herrarnas Skiathlon från Lahti och sen damernas sprint i skidskytte VM.
Dagens promenad blir därav lite senare, men ut ska jag.

Funderar på att köpa mig en Ben & Jerrys till kvällen och fortsättningen på "forbrydelsen". Det börjar bli riktigt spännande och jag är helt confused, hoppas kunna lösa fallet snabbare än poliserna men just nu fattar jag ingenting. Precis som en thrillerserie ska vara och då spelar det ingen roll att den är på danska! 

Bjuder på en gammal bild på mig och bästa vän.
Du finns i mina tankar. Jag är med dig till slutet, och jag är med dig vid början. 





Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0