Soligt!

När jag vaknade imorse var det grått och trist väder. Framåt lunch sprack det upp och sen dass har det varit strålande sol och inte ett endaste moln på himlen! Har spenderat ett antal timmar ute i solen och det syns på min kropp! Mera sol till Johanna! :) 

Början av veckan som kommer ser ut att bli solig och varm den också. Tänkte spendera mesta tiden ute och tänkte även börja promenera lite smått nu igen eftersom jag i princip är frisk, bara hosta kvar. Snart tänkte jag också börja cykla lite. Vill inte springa så mycket eftersom det bara blir asfaltslöpning och mina knän har aldrig pallat det. Så, jag tänkte börja ta mig framåt på cykeln vilket också kommer göra att jag komma kunna se mycket mer än när jag springer. 

Idag visar dem "i rymden finns inga känslor" på tv, den ska vi kika på efter middagen! Jag älskar den filmen. Den är så mysig och bra och man får verkligen en inblick hur det är för människor att leva med Asbergers. 



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0