Sverige

Tillbaka i Niuewkoop, fortfarande sjuk. 
Har spenderat en helg i Sverige. När jag landade på Arlanda i torsdags skulle jag beställa varm choklad och köpa en smörgås, självklart beställer jag på engelska. Kommer snabbt på mig själv och säger högt "Varför pratar jag på engelska?!" Killen i kassa blir nervös och svarar "Förlåt, men jag tyckte att du beställde på engelska så det var därför jag pratade engelska". Jag talar om för honom att jag hade beställt på engelska men att jag inte alls behövt göra det. Arbetsskada?

Anyway, det var en bra helg med tanke på omständigheterna. På lördag eftermiddag åkte jag ner till Anna och spenderade natten där. Skönt med lite qualitytime. Hade dock inte gjort så mycket om jag hade varit piggare, låg utslagen i soffan men min ljuvliga hosta och hög feber. Men, vi fick i alla fall lite tid att prata om allt och inget. 



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0