21 is just a number

Numret på min ålder idag. Det har varit en dag med blandade känslor. Vaknade upp och kände mig ensam. Visst, jag har varit ensam förut på min födelsedag men då har jag haft min familj nära och förmodligen redan blivit firad någon dag tidigare. Idag, kände jag mig bara ensam.

Den känslan försvann ganska snabbt, när jag kom ner och skulle ta fram frukost som vanligt överraskades jag av tutor och sång - ja må du leva. Till frukost fick jag ett kokt ägg och två varma croassinter. Jag bara älskar "min familj".

Barnen var lediga idag så vi tog en dagstripp till Chimpie Champ, ett megastort lekland med studsmattoe, klätterställning och annat skoj. Dem hade även glowgolf som vi började med :)

När vi kom hem var vi alla glada och på bra humör. Sen såg jag en bild på farfar, från begravningen som var idag. Då kände jag mig ledsen och vilsen och ensam. Jag önskar jag var där, jag önskar att jag fick säga "hejdå, vi ses igen".

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0