Lite av allt

Sista timmarna av sista dagen av denna jobbvecka. Den har gått fort. 
Imorgon sitter jag återigen på ett flygplan, till Tyskland, till Johanna. Förväntar mig en sjudundrande rolig helg! 

Otherwise så är det tråkigt väder med moln och blåst och regnskurar. Ibland tittar solen fram. Dock är det varmt ute, riktigt varmt. Känns nästan som exotiskt klimat. Konstigt det där.

Insåg igår att jag kanske bara har drygt 6 veckor kvar. Kramade Lucas lite extra igår när vi satt och väntade på att Elin och Jesper skulle sluta. Det kommer nog bli ett svårare hejdå än jag tidigare trott. 

Trots de, kan jag inte vänta nog tills att få bo ensam igen, ha mitt eget, bara kunna tänka på mig själv. Äta vad jag vill, när jag vill. Göra vad jag vill, när som helst, hur som helst. Först ska jag bara klara av en sommar hemma hos mamma och pappa, men de ska nog gå bra :) 

Längesedan det kom upp en bild här, bjuder på en nu.



Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0