Whats left

Min tid kvar i Holland är bestämd.

Om 23 dagar åker jag från Nieuwkoop till Idre Fjäll på mindre än 24 timmar med ett stopp Hemma i Skinnskatteberg på 5-6 timmar för att packa, sova några/någon timme och duscha. Klockan 21.20 på torsdagen lyfter planet från Schipol, klockan 16.50 på fredagen befinner jag mig i Idre.

Tänkte hjälpa till och göra Idreveckan så bra som alltid, försöka hinna njuta av naturen och spendera tid med mysiga människor. 

Efter Idreveckan beger jag mig återigen till Holland för att spendera dem sista 6 dagarna i Holland och familjen De Graaff. Det är med andra ord 29 dagar som återstår i Holland. 

Langar gammail bild från Gotland




Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0