Funny things

Sen jag sist skrev (la upp bilder) här har det hänt en del. Jag har varit hos mamma i Tranås och träffat henne och även mormor, moster och mina kusiner var där ett tag - tjejhelg så det heter duga. Det var mysigt och väldigt trevligt. 
 
Jag har också fått ett jobberbjudande sen sist (idag), inte helt säkert att jag får det, men jag håller tummarna. Tyvärr krockar det med idreveckan, men this is once in a lifetime och jag måste ju tänka min framtid också. Jag tror det är en bra erfarenhet för mig om jag skulle få det jobbet. 
 
Jag har även insett att eventet vi ska göra i vår (Rosenfredsfestivalen) kommer bli bättre än vad jag har tänkt från början. Till en början var jag bara negativ, men det är bara att göra det bästa av det. 
 
Jag har roliga saker som sker framöver. Först och främst kommer mamma hit nästa fredag och stannar till tisdag. Brorsan kanske också kommer upp den helgen. Därnäst ska jag och Veronika på Johnossi den 3 maj. 6-8 maj hoppas jag att jag befinner mig i Sundsvall på utbildning för då betyder det att jag fått jobbet. Det bästa av allt och det jag ser fram emot mest är att jag ska åka till Holland, till mina barn, till min andra familj, den 17-19 maj. Längtar så jag dör lite. Har inte bokat biljetter än, men ska göra det denna vecka. Åh, det kommer bli bäst! Saknar mina barn. 
 
Solnedgång utanför huset i Holland. Snart är jag där igen. 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0