Hälsningar från en kall tågstation

Påsken är över. Ledigheten är över. Är vintern över? Jag hoppas det. 
 
Jag har haft en bra påsk och en bra ledighet, den har bestått av påskmat, orientering samt av att träffa släkten. Hade tänkt att jag skulle ta det lugnt denna gång jag var hem och faktiskt ta mig tid till att njuta av att vara hemma - good luck. Fast, jag har njutit ändå. 
 
Detta var nog sista gången jag var hem innan sommaren. Ja jag har bestämt mig för att bo hemma i Skinnsberg i sommar, förhoppningsvis jobba. Det blir enklast så. Behöver inte tränga mig in hos någon annan i Varberg i sommar för att ha någonstans att bo. 
 
Idag börjar en ny kurs i skolan, Organisering av event. Har ingen som helst aning om vad den kommer att gå ut på, men det blir säkert bra. Säkert. 

Kommentarer
Postat av: D P

den fina katten heter Conrad, om nån skulle undra.

2013-04-03 @ 20:31:33

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0