Multitasking på hög nivå

Tvättar, lagar mat, äter mat, dricker vin, skriver/övar presentation, slänger ett öga på tv:n då och då - lite väl för mycket på gång för att allt ska flyta på bra vilket ledde till att jag glömde plattan på spisen igång - som tur var insåg jag det innan det var försent. 
 
För övrigt så är det bra, förutom att jag börjar längta hem så fruktansvärt mycket. Jag saknar min mamma och pappa, min mormor, mina bröder, övrig släkt, jag saknar Anna och självklart min katt. Jag vill bara hem nu. Och samtidigt inte. Jag trivs bra i Varberg, jag trivs bra med mina vänner och jag trivs bra med honom - han gör mig så himla glad.
 
Fast, jag behöver komma hem, komma ifrån Varberg ett tag för att kunna sakna allt här också. 
 
"Jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går". 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0