Med ett leende på läpparna....

....sitter jag här och har precis avslutat ett samtal med bästa vän som bokade biljett hit till mig, hon kommer hit på fredag och åker hem på tisdagen - som jag har saknat henne och vi ska ha det så mysigt! Det enda som är inplanerat är Valentine-festen på skolan på fredagen, resten tar vi som det kommer. Jag skulle vilja åka till Göteborg och shoppa, men eftersom jag ska betala mina glasögon så kan det bli lite väl tomt i plånboken... 
 
... anyway, det visar sig vad det blir och det kommer åtmistone bli kul vad vi än hittar på! 
 
Slut på det roliga, först har jag en vecka med lite skola som jag ska ta mig igenom först. Imorgon har vi föreläsning 13-16 men först ska jag åka med Kajsa till Göteborg och hämta Veronika. Nu tänker jag läsa lite i femtio nyanser av mörker innan jag somnar. Gonatt! 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0