Semeldagen

Semeldagen i all ära och jag är väl så illa tvungen att stoppa i mig en semla - bara det finns vaniljsemla - annars blir det inget. Efter semlan väntar matlagning med sötisar och bowling med cirka hälften av klassen! 

Jag är frisk nu, tränade både söndag och igår så idag känns det i min kropp, framför allt i benen men det är samtidigt skönt. Jag har saknat att ha träningsvärk - då känns det att man lever. 

Annars så måste jag säga att det är ganska bra. Visst det är mycket i skolan och det kommer bli några stressiga veckor framöver nu, men jag trivs. Jag trivs väldigt bra och jag är så nöjd och glad att jag tillslut hamnade i Varberg. Det jag ser fram emot mest nu är att min AnnaBanana kommer på fredag! 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0