Ännu större lättnad!

Tentan är avklarad, och jag kommer få med mig minst ett godkänt - ja, jag kan säga redan nu att jag kommer att klara den. Det kändes så skönt att öppna tentan och känna att det här kommer jag att klara, jag kan det här. Jag har insett att man måste gå in med en positiv inställning inför varje tenta. Jag tror, att om man går in med en inställning om att man inte kommer klara det, så kommer man inte heller att göra de. Då låser det sig när man väl sitter och skriver tentan. 

Det är så skönt att ha lite ledigt ett tag, även om vi inte haft mycket i skolan med föreläsningar och så, så blir man såå himla trött efter en period med tentor - det tar på krafterna. 

Ikväll vankas tenta-öl, tisdagen ska spenderas i göteborg med hockey som avslut. Det känns så skönt att ha haft något att se fram emot i dessa tider, och att nu, när man genomfört alla måsten - kommer man riktigt kunna njuta av allt som man sett fram emot :) 

Nu ska jag sätta mig och pussla lite, sen efter de ska jag ta en dusch och kolla på skidskytte! 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0