Lättnad

Idag har varit en bra dag. Heldag i skolan som bestod av redovisningsplugg, känner inte alls lika mycket panik inför den tentan längre så det känns skönt. Kan inte påstå att jag är säker på allt, men det känns i alla fall bättre. Alltid nåt. Efter skolan så gick jag hem, blev rastlös, tog en promenad, hämtade pussel och sen har min kväll varit lugn och skön och bestått av att pussla!

Idag kom även resultatet från tentan vi hade i marknadsföring, och den är godkänd och därav har jag full pott i den kursen - riktigt riktigt skönt!

En tenta kvar sen börjar ny period och två nya kurser (en har redan smygstartat lite) projektledning och event IT. Den sistnämnda har jag inte så mycket koll på vad det innebär men det orkar jag inte lägga ner nå energi på just nu. Nu ligger fokus på tentan, och jag ska göra mitt bästa och förhoppningsvis leder det till att jag klarar den!

Nu är det dags mig att sova. Håller på att komma tillbaka till normal dygnsrytm. Natten som var, var första natten på länge som jag sov ordentligt och somnade i normal tid. Imorn ska jag gå upp senast 9.

Morgondagen består av plugg, ska hinna med en promenad (medans det är ljust tänkte jag), ringa UM, kanske gå till optikern (skärp dig Johanna du vet att du inte kommer göra de imorn)... Ja, det är väl ungefär så min dag ser ut imorn. Mycket ordbajs så nu slutar jag. Gonatt!


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0