Lördag!

Dagen idag har varit bra, började med att gå upp i hysad tid, trots att det är helg och det blev en ganska sen kväll/natt igår. Sen kollade jag på när damerna åkte skidor, vilket inte var sådär jättespännande. Hade tänkt att köpa gymkort idag, men eftersom gymmet inte är bemannat idag så jag får jag skjuta upp det till på måndag. Istället gick jag ut på en promenad i det härliga vädret - det var kallt men det var soligt och fint så det vara bara skönt! 

När jag kom tillbaka från promenaden gjorde jag ordning varm choklad med vispgrädde och satte mig och kollade på skidor. När skidskyttet började var jag så trött så jag somna en timme på soffan. När jag vaknade gick jag och duschade och efter det lagade jag mat, kyckling-wok - himla gott! 

Har inte gjort särskilt mycket mer sen, men det har varit en lugn dag och kvällen fortsätter så! 
Bjuder på lite bilder från den senaste veckan/veckorna. 
 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0