Måndag

Efter en dag och natt med magont så kunde jag till slut vakna imorse och känna att det inte gjorde ont längre - men fy vilken natt det var. Åt lite frukost, diskade och slappade innan jag tog mig iväg till UM, och jag säger bara det - jag borde ha bott kvar i Västmanland, rena rama rånet att köpa p-piller här! Fysjutton. 
 
Anyway, efter besöket tog jag mig vidare till gymmet och inskaffade kort och körde första träningspasset, det kändes väl helt okej, blir kanske bättre när jag får sällskav av Elin! Testade lite maskiner som jag lovade Elin att jag skulle göra. Så det blev ett helkroppspass, med cykling som uppvärmning och nedvarvning. 

Nu ska jag iväg på myskväll och tagga hockey till imorgon, lära Veronika lite regler ska väl också försökas... vi får se hur det går. 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0