Mot Varberg!

Julen är slut, 2012 är förbi och tiden hemma var alldeles för kort. Kort, men underbart. Underbart är kort som Magnus Uggla brukar säga.

Sitter för tillfället på ett tåg som tar mig till Göteborg för att sedan byta till ett tåg som tar mig hem till Varberg. Har försökt plugga, kan inte säga att jag fått in särskilt mycket av informationen i mitt huve. Tänker på så mycket annat.

När jag väl befinner mig i Varberg ska jag bara hem och lämpa av grejer och sedan gå iväg och handla. Skrev en lång lista inatt på saker jag behöver. Sen tänker jag laga mat och njuta av att vara tillbaka, av att vara ensam. Har inte haft särskilt mycket ensamtid under de senaste veckorna. Men det är värt att avstå lite sånt inland.

Simma lugnt.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0