Trötthet

Jag är så sjukt galet trött, men jag kan inte somna,det går bara inte. Jag känner hur min kropp och mitt huve slappnar av och mina ögon är jättetrötta, men när jag ligger där i sängen och försöker sova, så går det bara inte. Har varit så flera nätter nu. Det är nog nåt som gnager. 
 
För övrigt så har jag hunnit med en tenta samt en mysig middag med fina flickor idag! Tentan kändes bra, bättre än vad jag trodde. Jag kan inte påstå att jag är hundra på att jag klarar godkänt, men jag tror att jag har klarat den vilket känns väldigt skönt med tanke på den ångest jag kände inför tentan.

Dock är det inte slut än, ny tenta den 18 som jag känner mig ännu mer nervös för än jag var inför denna. Imorgon börjar pluggningen inför den. Imorgon ska Elin och jag börja med gruppuppgiften som skall vara klar samtidigt som tentan ska göras. Vi ska även dricka kaffe på Espresso House och kolla upp gym, vi både måste komma igång och träna så vi har tänkt att vi ska köra tillsammans! Hoppas att det kan sporra lite mer att träna på gym vilket jag inte är något fan av, men jag har inte hittat några bra löparområden som mitt knä pallar med - och jag måste träna. 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0