Det är dags!

Det pirrar i magen, det känns i hjärtat och mina läppar ler. Kan inte sluta tänka på morgondagen - det är äntligen dags att återse Robbie Williams i Göteborg - som jag har längtat efter den här dagen sen julafton när jag fick biljetten.

Jag och mamma åker hemifrån imorgon klockan 8 och är framme i Göteborg vid lunchtid - å ... ta Er sj om ni krånglar. Tanken var från början att jag skulle åka själv men sen fick jag erbjudande att köpa en biljett av Josefina - så det blir mammas 50-årspresent från mig - står även för hotellvistelsen denna helg.

Nu måste jag sova, eller åtminstone försöka - jag vill bara ha imorgon så fort som möjligt.


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0