Fast punkt?

Juni var hektisk på många sätt, några dagar i Skinnsberg, tillbaks till Varberg för att sedan mellanlanda hemma hos mamma och pappa igen och sedan upp till Idre. Jobbade som vanligt dag ut och dag in och vilka tävlingar det blev! Helt superbra. Tillbaks från Idre för att återigen mellanlanda i barndomshemmet och sedan tåg tillbaka hem till Varberg. Bjöds på räkor och vin av Dennis och landade äntligen på ett ställe där jag ska vara ett tag. Åtminstone en månad - för sen flyttar vi. 
 
Nu är vi inne i juli och jag har börjat jobba och jobbar för fullt. Har ledig helg och idag ska jag spendera dagen med Elin i hennes föräldrars husvagn. I augusti blir det återigen massa flängandes fram och tillbaka. Flytt, möte med min praktikplats, hem till Skinnsberg för OL-Rounden, tillbaka till Varberg för några dagars jobb och sedan åker vi till Holland. Jag och Dennis har bokat resa för att hälsa på mina goa barn och sedan spendera tre dagar och nätter i Amsterdam. Det ska bli så mysigt! 
 
Nu måste jag packa för kvällens husvagnssemester! 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0