I Skinnskatteberg!

Har hunnit tagit mig hem till mamma och pappa. Kom hit i onsdags, i torsdags var jag på student, idag har jag jobbat och varit på lite orientering. Det spritter kanske lite i benen när man ser andra springa. Det kanske är dags att ta tag i det där igen... 
 
Imorgon börjar jag jobba med sommarlovsentreprenörerna, i år är det 14 ungdomar med i Skinnsberg, jämfört med 5 förra året så det ska bli riktigt roligt. Kommer dock inte vara lika delaktig i år. Idreveckan fyller nämligen 40 år i år så jag ska vara med där uppe igen! Blev ju bara en kort visit förra året. Efter Idreveckan åker jag tillbaka till Varberg och börjar jobba på Varbergs Kommun, på äldreomsorgen. Det blir väldigt mycket jobb i juli men inte fullt lika mycket i augusti. Jobb behövs eftersom jag och Dennis flyttar till vår lägenhet 1 augusti och då måste vi inhandla massa saker. Det känns så himla underbart att säga Vår lägenhet, min och Dennis. För ja, det är klart nu, vi har fått kontraktet och så fort Dennis är tillbaka i Varberg så är det påskrivet och klart. Längtar som en tok!
 
Nu ska jag snart sova, börjar strax före 9 imorgon och klockan 9 kommer 14 förhoppningsvis förväntansfulla ungdomar som ska bli Sommarlovsentreprenörer. Gonatt! 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0