Söndag

Söndag eftermiddag och idag har jag hunnit med att jobba med sommarlovsentreprenörerna, det känns som en bra grupp i år och det ska bli oerhört spännande att se var det leder någonstans för ungdomarna! När jag kom hem bytte jag om snabbt och gick upp till spåret för att testa mitt knä, jag sprang 3 km och det höll! 
 
Efter löpningen tog jag en dusch och en välförtjänt nap på soffan på altan. Har pusslat en stund nu på eftermiddan och nu luktar det grillat nerifrån - är jäkligt hungrig så det passar ju utmärkt. Vad kommande vecka har att bjuda på vet jag inte riktigt, men något roligt ska jag nog hitta på. Vet att det är lite orienteringsavslutning, fiske och sommarlovsentreprenörsjobb på schemat åtminstone. 
 
Räknar ner dagarna tills jag får träffa min karl igen, idag kan jag säga 8. 

Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0