Om tid

Nä, nu vill jag faktiskt bara åka hem. Att den här perioden ska vara slut. Det är 10 dagar kvar men det känns som evigheter. Tiden har gått så himla långsamt på slutet. Jag gissar att det beror på att jag vet att vi ska åka hem, och då känns allt som det går mycket mer långsamt. Jag och Dennis ska åka hem till Skinnsberg och hälsa på, det ska bli så roligt! 
 
För övrigt har det varit en del jobb den senaste tiden på utbildnindsmässor och i torsdags på ett annat evenemang. I helgen ser det ut som att det blir Malmö och Helsingborg för utbildningsmässa - det är bra, för det betyder lite mer pengar i slutet av april och mer pengar behövs - alltid. Söker praktik för fullt och har fått lite napp, så nu håller jag tummarna. 
 
Nej, nu måste jag återgå till pluggandet. Tenta i ekonomistyrning nästa fredag, sen åker vi äntligen hem i några dagar - Jag och Min bättre hälft. 

Kommentarer
Postat av: pappsen

aha bättre hälft !!! blir det förlovning snart

Svar: Hehehe... Nejdu, de dröjer!

2014-03-18 @ 20:02:17

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0