Sommarkänslor!

Har suttit ute i solen sen jag vaknade. Druckit kaffe, haft trevlig telefonsamtal, skrivit klart ett individuellt skolarbete och bara haft det riktigt skönt!

Det är verkligen sommar nu och jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på det. Nu ska jag bara ha en lugn och skön dag och ikväll blir det grill med goa människor!

Förra veckan fyllde jag år och jag hade en superbra födelsedag som firades med mitt hjärta och helt underbara människor. Fick en superfin klocka och ett halsband av Dennis. Jag älskar den människan mer än allt annat och han gör mig oerhört lycklig. Jag är så glad.

Här kommer lite bilder från förra veckans bravader!

 
 

 

 


Kommentarer

Skriv vad du vill, bara du är snäll!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0